Ansatte

Innsikt i trafikken. Frihet er belønningen.

Våre ansatte

Andreas Trulsen
Faglig leder / Trafikklærer
Ann Helen Hofseth
Administrasjon
Daniel Talstad
Gerd Rose Vanebo
Jan Olav Morstøl
Knut Leirgul
Raymond Trulsen
Daglig leder / Trafikklærer
Ronny Buset
Torstein Øvrelid
Tove Hiller

Om trafikkskolen

Vi gleder oss til å hjelpe deg på vegen mot førerkortet. Innsikt i trafikken. Frihet er belønningen. Her kan du danne grunnlaget til å ferdes når, hvor og med hvem du vil.

Vi vil gjøre vårt beste for et godt samarbeid og en solid opplæring som er både tids- og kostnadseffektiv, du skal bli en god sjåfør, en trygg og ansvarlig medtrafikant.

Du skal føle deg ivaretatt helt fra du tar kontakt med Ann Helen på kontoret og avtaler første kjøretime, til du står med førerkort i handa og Andreas, Knut, Daniel, Ronny, Jan Olav, Raymond, Tove, Torstein eller Gerd Rose kan ønske deg lykke til på vegen.

Våre engasjerte trafikklærere har et solid faglig fokus og vi jobber aktivt for å hele tiden holde oss oppdatert på så vel fag som læremidler.

Vi elsker jobben vår og DU er viktig for oss!

Du kan bestille kjøretimer og kurs direkte via vår bookingkalender
I elev-appen vil du gjennom hele opplæringen få oversikten over avtalte timer, kurs og mulighet for betaling.

Våre undervisningsplaner bygger på læreplaner utgitt av Vegdirektoratet og planene blir godkjent av Statens vegvesen.

Du kan ringe oss: 41693936 (ikke SMS), Chatte med oss, komme innom kontoret eller sende e-post.

Vi er medlem i Norges Trafikkskoleforbund og Trafikkforum.

Moavegen 1, ved Moa bussterminal,
6018 Ålesund

E-post: kontor@sikt-trafikkskole.no

Kommende kurs

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.